4 Mart 2009 Çarşamba

Kişisel bilgiler

Ad / Soyad:Raziye GÜNER


e-posta raziyeguner_20@hotmail.com
raziyeguner@gmail.com

Uyruk : TC

Doğum tarihi : 16.06 1988

Cinsiyet : Bayan

Talep edilen iş / mesleki alan : Mermer Teknikerliği

İş deneyimi

Tarihler : 20.06.2005-30.07.2005 (staj), 13.09.2007-(halen devam ediyor)

Meslek veya konum : Stajer Öğrenci, Mermer Teknikeri

Ana faaliyetler ve sorumluluklar : Mermer-Mozaik Kalite Ve Paketlemesi

İşverenin adı ve adresi : PAMUKKALE MERMER YASSIHÜYÜK KAS. ACIPAYAM/ DENİZLİ TÜRKİYE


Eğitim ve öğretim



Tarihler: 15.06.2007à

Kazanılan yeterliliğin adı : Üniversite Öğrencisi

Eğitim ve öğretim kapsamına giren temel konular / mesleki beceriler : Mermer kesme ve işleme teknolojileri, mermer oluşum aşamaları, oluşum şekillerine ve oluşum derinliklerine göre mermerlerin özellikleri, mozaik işleme, basit makinelerin kullanımı (spiral, baş kesme vb..)

Eğitim ve öğretim veren kurumun adı ve türü :Afyon Kocatepe Üniversitesi/ İscehisar Meslek Yüksek Okulu / Serinhisar Hakkı Gökçet’in Çok Programlı Lisesi (yda) / Yassıhüyük İ.ö.o

Ulusal veya uluslararası sınıflandırma düzeyi:Üniversite


Kişisel beceri ve yeterlilikler



Ana dil(ler) :Türkçe

Diğer dil(ler) : inglizce, italyanca


Sosyal beceri ve yeterlilikler : Bulunduğum ortama ve iş yaşamına çok çabuk uyum sağlarım.Her iş elimden gelir kolay kolay pes etmem çalıştığım işte dayanıklı bir kişiliğe sahibim.


Organizasyonel beceri ve yeterlilikler : Her türlü organizasyona uyum sağlayabilirim. Aklıma koyduğum şeyi başarıyla yapana kadar pes etmem.


Teknik beceri ve yeterlilikler : Mozaik, desen, madalyon, Profil kalitesi, ve dizimini kolaylıkla algılar ve yapabilirim

Bilgisayar beceri ve yeterlilikleri : Microsoft Office,

Sanatsal beceri ve yeterlilikler : Şarkı söylemeyi ve şiir okumayı severim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder